Dorpsraad ArcenDorpsraad Arcen

Uitgave gemeentelijke kalender 2025

• 20 september 2024

Het bestuur van de Dorpsraad coördineert ieder jaar de bestelling en verspreiding van de kalenders die worden uitgegeven voor Arcen, Lomm en Velden door FMR Producties.

Wij zorgen voor de bestelling van het gewenste aantal kalenders en zorgen ervoor dat de kalender voor de liefhebber beschikbaar komt.

De uitgave zal in december 2024 verschijnen. Berichten hierover kunt u volgen via onze website en onze Facebookpagina.

Het is de verantwoordelijkheid van de vereniging zelf om activiteiten op de kalender te laten zetten. Het secretariaat van de Dorpsraad zorgt hier niet voor.

Als je als vereniging activiteiten hebt in 2025 die je graag vermeld ziet op deze gemeentelijke kalender stuur dan een bericht naar:

az@lokaaltotaal.nl

Doe dit uiterlijk voor 1 oktober!